Vernieuwde merkidentiteit

#interieurbouw 17-07-2020
Vernieuwde merkidentiteit

Gebaseerd op intern en extern onderzoek stelde Deceuninck zijn ambitie voor de toekomst opnieuw scherp. Meteen kregen ook de look en feel van de bedrijfsidentiteit een opfrissing. 
Vernieuwde merkidentiteit
CEO Stijn Vermeulen “Het was niet onze ambitie om grote wijzigingen door te voeren. We blijven trouw aan ons DNA, maar wilden evalueren of onze prioriteiten nog steeds juist zaten. We willen meer zijn dan enkel een leverancier van profielen. Daarnaast focussen we verder op innovatie. Tevens blijven we het belang van duurzaam ondernemen sterk benadrukken.” In het kader van deze nieuwe prioriteiten gaf Deceuninck ook een opfrissing aan de look en feel van zijn corporate identiteit. Het bedrijf blijft trouw aan zijn logo dat ondertussen wereldwijd op een brede herkenning kan rekenen, maar voegt er een beeldmerk in de vorm van een kroon aan toe. Een nieuwe baseline vat de opgefriste visie van Deceuninck mooi samen: ‘Framing the future together’

Bekijk hier de video